Knoop dat maar in je oren!

Soms heb je van die momenten dat het "creatieve sap" niet wilt stromen, je brein zit vast en je staart minuten achtereen naar een wit vlak... Vaak begin ik dan met mijn atelier op te ruimen in de hoop ergens mijn mojo tegen te komen, lukt dit niet, heb ik in ieder geval weer een opgeruimde werkplek. :)

Dit keer kwam ik naast mijn mojo ook wat oude koninginnendagfrutsels tegen, namelijk de knoopoorbelletjes. Superschattig en supersimpel. Ze zaten met zijn allen in een plasticzakje gefrummeld, erg oneerbiedig, dus heb ik ze voorzien van een fijn "houdertje" wat nog leuk staat ook!


Daarnaast heb ik wat ondeugende koelkastmagneetjes gemaakt. 
Ook een klusje verstand op nul, maar het houdt me wel lekker bezig.
Grinnik, grinnik... een beetje flauw, maar ik word er wel blij van!


(Ook heb ik mijn "oude liefde" weer gevonden, maar dat houd ik nog even geheim!!)

Bovenstaande ludieke cadeautjes en nog wat andere oude bekenden liggen te koop bij de leukste breiwinkel in Haarlem, Breien-en-zo op de Nassaulaan.


Populaire posts