Bloedend bloedend hart...

Mijn eerste projectje op mijn net gekregen naaimachine is af! Met "dank dank" aan de gulle gever! Ik geloof wel dat ik nog een beetje moet oefenen, en misschien zelfs wel op les, want drie gebroken naalden later, heb ik mijn trui toch maar op de hand afgemaakt. (bloos bloos) Desalniettemin:

Het hele gebeuren begon met een berichtje of Facebook of iemand niet een naaimachine over had voor me, zodat ik wat meer jurkjes kon gaan naaien voor mijn snel groeiende stapel organen.. En ja hoor, een week later kon ik de naaimachine ophalen in Amsterdam. 

Van de gelegenheid gebruikmakend dat we eindelijk weer eens een keer in Amsterdam waren, hebben Tom en ik gelijk maar de Episode leeggekocht! Thuis aangekomen bleken onze pareltjes niet meer in de kast te passen en moesten er enkele truien wijken. Twee tasjes vol stonden vervolgens in mijn gang te wachten op de Humanabak toen ik ineens mijn naaimachientje zag staan.. één plus één verder en de schaar zat al in de eerste trui. Gelukkig was dit een veelgewassen wollen trui die lekker vervilt is en hoefde ik niks te zomen. 
Uit de mouw heb ik twee hartvormen geknipt en deze met de machien op elkaar genaaid. Dit ging lastiger dan verwacht en de vormen schoven ondanks het spelden een beetje en daardoor kreeg het hart een wat ruimtelijkere look.. erg mooi meegenomen dacht ik zo!! Helaas was ik te bruusk en begaven twee naalden het waardoor ik de harten met de hand op mijn restant trui heb genaaid. Verder heb ik wat leuke bloedspetters erbij gehaakt en een geborduurd adertje en hopsakee, klaar is mijn nieuwe spencer!! (mouwloze trui)

Ps. Weet iemand waarom je een flesje vloeistof bij de naaimachine krijgt en waar dat spullie in godsnaam in moet?



Populaire posts