Grote muts...

Zoals mijn blogvolgers onderwijl wel weten, word ik erg ontspannen van het haken van mutsjes.. Gewoon rondjes haken tot de muts klaar is, niks tellen, geen patronen, heerlijk! Nu ligt mijn kast extreem vol met musten. En aangezien ik er de laatste tijd niet echt de boer mee opga, was ik tijdelijk gestopt met het haken ervan. 

Mijn vriend en ik zijn momenteel bezig met het kopen van een huis. Zoals elke huiseigenaar weet, is dit een nogal stressvol gebeuren en vandaar dat ik mezelf toch weer betrapte op het in de rondte haken. Het kopen van een huis is wel zo stressvol dat de muts nogal groot uitviel en ik heb besloten er maar een tas van te maken. 

Zie hier het resultaat:


Ik vind hem zo leuk geworden, dat ik er meer wil maken.. Maar eerst staat er een verhuizing op de planning, want we hebben net getekend!! :)

Populaire posts