Geslaagde fotosessie met de heer Kluft.


Ik vind het nog steeds zo bijzonder dat een oud vies plastic zakje kan transformeren tot een dergelijk esthetisch object als de Neoplasmes, dat ik daar graag nog wat beeldmateriaal van wilde hebben. Nu ben ik zelf niet een enorm fotowonder, dus heb ik een vriend van me gevraagd die dat wel is. --->

In de idyllische binnentuin van HV, waar al menig fotograaf blije kreetjes zijn ontschoten, hebben we de Neo's gedrapeerd, gehangen en afgeklikt tot we meer dan 250 foto's op de schijf hadden staan.  

De kenners weten dat de Neoplasme ook een lichtobject is, dus gaan we nog een keer terug voor de nachtfoto's... to be continued!!

De foto's van Misha kan ik nog niet laten zien, maar een voorproefje van mijn eigen digitale talent kan ik u alvast bieden.

Bij deze mijn twee meest geslaagde foto's! 






Tja, de tweede heeft geen eens een Neoplasme erop staan, maar ik vond het zelf toch een uiterst geslaagde foto! :)


Ik kan niet wachten om het resultaat van vandaag te laten zien... misschien maak ik er wel een gemengde expo van, de foto's van Misha en mijn Neo's. 



Populaire posts