Obsessed much...?

Het begon met een weekendje met mijn liefste moppies een beetje in het water dartelen bij het boardchicksfestival in Scheveningen en is na twee jaar uitgegroeid tot een full blown surfverslaving. Twee jaar lang lig ik, elk moment dat er meer dan "enkel hoog" te vinden, is ergens in de zee.



Het is zelfs zo erg geworden, dat mijn kunstuitingen beginnen te lijken op koraalriffen en mijn designkant zich grotendeels bezig houdt met het ontwerpen van surfponcho's. De zee, het strand en de surfers lifestyle inspireren me enorm en het past ook bij mijn voorliefde om met afvalmateriaal te werken. Zo zijn de poncho's bijvoorbeeld van vintage handdoeken gemaakt en in mijn "koraal" gebruik ik ook gejut materiaal.  




Gelukkig is surfen dus naast verslavend ook nog eens heel gezond en zorgt het bij mij voor een heel zen gevoel in mijn hoofd en vanuit die zen ontspruiten vaak de beste ideeën. Dus wie weet wat er allemaal uit voort vloeit.. Nu in ieder geval heel veel (zout water in mijn holtes) en plezier!







Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een vintage handgemaakte surfponcho, de eerste markt waar ik op sta met oa. de poncho's is 6 september bij het Boardchicks festival bij FAST Scheveningen. (waar het allemaal begon!)









Populaire posts