Doorgaan naar hoofdcontent

A HA!


Elke kunstenaar zal zich herkennen in het feit dat je wel eens iets maakt waarvan je geen flauw idee hebt waar de inspiratie vandaan is gekomen of hoe je in godennaam op het idee gekomen bent. Soms kom je hier nooit achter en zal het je je leven lang een raadsel blijven. Maar soms ook niet en word je beloond met een heus wetenschappelijk artikel!

Enkele weken geleden stak het vorige artikel zijn kop op:


"Staren naar borsten verlengt mannenleven

Uit een Duits onderzoek is gebleken dat mannen die naar vrouwenborsten staren hun leven met minimaal 5 jaar verlengen. Ongeveer 10 minuten per dag kijken naar de (grote) borsten van een vrouw komt overeen met 30 minuten aerobics, aldus gerontogolist dr. Karen Weatherby. Het onderzoeksteam volgde gedurende vijf jaar de gezondheid van 200 mannen aan drie verschillende ziekenhuizen in Frankfurt. De helft van de mannen werd verzocht om nadrukkelijk naar vrouwenborsten te kijken, de andere helft moest zich hiervan onthouden. Na vijf jaar bleek dat de borstenkijkers een lagere bloeddruk hadden, een kalmere polsslag en een verminderd risico op hart- en vaatziekten. "Seksuele opwinding zorgt voor een actief hart en bevordering van de bloedcirculatie. Conclusie: Staren naar grote borsten maakt mannen gezonder. " *


Bedankt wetenschappelijk artikel. Blijkbaar voelde ik dit vanuit een soort diepliggend oergevoel aan, toen ik mijn borst-gerelateerde producten het leven schonk. 

Fijn zo, ik waak graag voor de gezondheid van mijn mannelijke medemens.



Hangtietjes en Pielempiek

Wie zichzelf of zijn ega wilt verzekeren van een gezond jaar, de Hangtietjes zijn verkrijgbaar bij Sjakies of op de kerstmarkt bij 37 PK 19-20 december. De Stresstietjes en Tepelbroches bij mij persoonlijk!
Tepelbroches
Stresstietjes




*Moraal van het verhaal: Wat is het toch fijn de media te geloven als het je doel dient.

Populaire posts