Te gek Kek!

Mozes Kriebel, wat was het een leuke en gezellige opening! 
Microfoonangst galore!
Gelukkig was ik totaal niet nerveus en heb ik hele wijze dingen gezegd, maar dat maakte allemaal niet uit, want mijn werk hangt zo mooi. 




"Eat your heart out"

Naast "zichtbare" kunst was er ook een eetbare variant "Eat your heart out", in de vorm van heerlijke eetbare harten, bereidt door chefkok Michiel den Hartog. 
Het is echt fijn om al je werk zo mooi bij elkaar te zien hangen. Buiten het feit dat het heel gaaf was mijn werkjes zo te zien, was ik ook helemaal sprakeloos van alle mensen die gekomen zijn. Te gek!



Naar aanleiding van een foto in de krant was ik een beetje bang dat men kwam om mijn tietjes te zien. Gelukkig kreeg ik alleen leuke reacties en waren mensen echt onder de indruk. Ik ben trots en het is een onwijze opsteker en motivator om verder te gaan met creëren.



Ik heb enorm veel inspiratie en plannen en ben tegelijk ook erg druk met Lefties redesign waar ik een gave werkruimte voor heb gevonden bij het bedrijf MooiZooi. Volg Lefties redesign op facebook!

Maar ja, hoe gezegend ben ik dit luxe probleem, druk te zijn met twee enorm leuke creatieve bedrijfjes...  :)

Populaire posts