Lalalala Ressiesredesign.nl

Door een trouwe blogpost lezer, werd ik erop gewezen dat het nu toch echt wel tijd werd een nieuwe post te plaatsen. Schijnbaar kan een bericht over kerstcadeaus in april eeeecht niet meer.

Mea Culpa, en bij deze een nieuwe post met de reden van mijn tijdelijke afwezigheid, namelijk...

De website voor Ressies Redesign is een feit!! 


Het heeft wat bloed zweet en tranen gekost, op momenten zelfs bijna mijn laptop, maar dankzij hulp van Tom (die meerdere malen mijn laptop weer uit de prullenbak heeft gehaald) en Alexander* die dag en nacht klaarstond met raad en advies en vingervlugge updates, staat er nu uiteindelijk een site online. Superblij en trots ben ik dat we Ressies nu in haar volle glorie kunnen tonen.

Voor wie nieuwsgierig is, klik snel door naar de site! ressiesredesign.nl


Naast het werken aan de website waren we ook druk met het produceren van een berg geniale poncho's voor Surfana surftrips met wie we recentelijk een samenwerking zijn aangegaan. Op hun trips gaan ze nu de grommets verblijden met onze warme vrolijke ponchos. Hoe leuk!!



Subliminal messaging annyone?


*Als laatste wil ik jullie nog wat meer vertellen over Alexander. Alexander is de held achter het idee van "Feel good friday". Op en met Feel good friday helpt Alexander mensen bij het opzetten van websites, persberichten ed, puur en alleen voor karma-punten. Wordt het toch weer een fijnere wereld dankzij mensen zoals Alex!! Wil je meer weten, check: Feelgoodfriday.rocks




Populaire posts