Voorjaar!!!




Heerlijk die zon, parkjes vol ontspruitende krokussen, een narcisje hier en daar en sneeuwklokjes. ( Sneeuwkklokjes doen me toch weer aan de winter denken en krijgen daarom minder aandacht van mijn om zon en voorjaar schreeuwende gestel.)

De merels fluiten om het hardst en echt heus, vanochtend was het al bijna licht te noemen toen mijn wekker de uitdaging aanging met de vogels in mijn tuin. Helaas hebben de mensen van de Philips wake-up light minstens net zoveel geduld als ik, want na drie loepjes van amper 2 minuten vogelgeluiden verkies ik toch altijd de merels in mijn tuin om daar weer heerlijk bij in slaap te sukkelen..

Ik heb besloten dat, na mijn expo in de Vishal, mijn Snorremutsen samen met de winter de spreekwoordelijke vrieskist in gaan, want met het ontluikende voorjaar ontspruiten de ideeen bij bosjes in mijn hoofd!

Natuurlijk ontspruit het allemaal tegelijk, dus de orde is verdwenen en chaos heeft zich genesteld in mijn atelier/werkruimte...
Ik ben met drie projecten tegelijk bezig en het grote dingen doeboek wordt met pagina's tegelijk volgeschreven.


Nu voel ik dat de tijd dringt, want op het voorjaar volgt de zomer en in de zomer krijgt mijn tweede passie meer en meer de opperhand. Tante Leen, mijn Vwt2tje, roept en Tante Leen roept steeds harder. Net als Mejuffrouw kip moet ik echt de bekleding aanpakken en haar wielkastjes zitten nog steeds met plakband aan elkaar.

Maar wat een heerlijk vooruitzicht, alle leuke tripjes en ontdekkingstochten met Leen, mannie en Mina, ik ben dol op de seizoenen en met de lente komt de kriebel, mijn handen jeuken, ik kan niet wachten!



Populaire posts