Poging drie!

Jurkje poging drie was binnen nog geen tien minuten een feit!*

En wel om de reden dat iemand mij wist te vertellen dat je tricotstof niet perse hoeft om te zomen... Na een enorme berg mishandeling van mijn kant op de randen van de stof, bleek dit waar te zijn, dus heb ik alleen de zijkanten en hengels vastgenaaid en tadaaaa, een jurk! Ook hebben we een stretchsteek ontdekt, en hecht ik niet meer af op de standaard "van voor naar achter" manier, maar door de jurk later met de hand na te lopen.
Ik zou graag voor de netheid (neurootheid) de randen nog omlocken, maar de lockmachine weigerde dienst, dus dit stellen we uit voor jurkje vier of vijf. 

Misschien dat ik vanavond wel de dure stof aandurf!! Hahaha.

* (wederom niet gelet op de schoonheidsprijs)

* (daarnaast een klein voorproefje van het beoogde effect...)

Populaire posts