GEM klaar.

Met goede moed en een flinke berg losse bollen, reden Tom en ik vanochtend richting het GEM om mijn Neoplasme daar op te bouwen voor de opening van de tentoonstelling JA natuurlijk.

Daar aangekomen was het een en al bedrijvigheid! Containerzakken vol met plastic flessen en autobanden waar een "tuin" mee gemaakt werd, een hal met zo'n 60 oude beeldschermen die omgetoverd werden tot balie en een duiker die de vijver ijsvrij aan het maken was.... Waarom is me nog steeds een raadsel, maar een en al bedrijvigheid dus.

Temidden daarvan mocht ik in de hal mijn werk maken. In dezelfde hal waar Keith Edmier's werk stond! (glunder, glunder)

Tussen de beeldschermen door opbouwen.

Alleen nog de lampjes er in zetten.

Ja ja... ze gaan mooi samen! ;)

Klaar! 
(hij gaat het hoekje om, maar dat is lastig vast te leggen)

Ik raad iedereen aan de tentoonstelling te gaan bekijken. Het is een groots opgezette tentoonstelling waarin ruim 80 kunstenaars hun werk laten zien. Werk omtrent de verrassende partnerschappen tussen mens, natuur en techniek. Tijdens de opbouw heb ik al interessante en grappige dingen gezien. De tentoonstelling loopt vanaf 16 maart tot 18 augustus in het GEM in Den Haag. 


Populaire posts