Gouwe ouwe en wat nieuwtjes.

Zo leuk, ook al doe ik er momenteel nog maar weinig mee (reclame-technisch), toch krijg ik af en toe nog het verzoek een Gendersuit of baby-baardmuts te maken voor een versgeborene.


Nu weet ik niet of het de leeftijd is, maar het doet me toch wat van die ieniemini kledingstukken te maken. Mocht ik ooit zelf een kindje krijgen, zal de kleine minstens vier jaar therapie nodig gaan hebben om het trauma van "mama haar hobby" te verwerken ben ik bang, hahahaha.


Deze baardmuts is bijvoorbeeld besteld voor een baby die een hele grote rossige papa heeft... Too cute!!

Naast de gouwe ouwe heb ik natuurlijk niet stil gezeten en heb wat nieuwtjes. 
Waaronder mijn eerste kaarsenproductie. Natuurlijk in de vorm van een orgaan... en dan wel een anatomisch correct hart. Leuk voor de feestdagen of om uw brandende liefde te verklaren tijdens valentijn. 



Momenteel ben ik aan het werk met, schrik niet,... de naaimachine!! 
Tijdens het open atelier in de Brakke grond waar ik aan mee heb gedaan is het me duidelijk geworden dat het toch een fijn hulpstuk is en ik ben aan het proberen de strijdbijl te begraven (naast de twee machines die ik al gemold heb in de tussentijd) ;)



=
Project in wording, werktitel: "Eggar-suit"




Populaire posts