' Eggarsuit' tussenstand.

Enorm onder de indruk over hoe ze het volhoudt, worden de naaimachien en ik steeds betere vriendjes. Vandaag rockte ze hem door wel drie lagen dekenstof heen, wel met het nodig gepuf en gesteun, maar geen rook, geen vlammen en geen gescheurde v-snaartjes! En dat alles voor de totstandkoming van mijn eerste ' Eggarsuit' .



Eggar is nog niet af, maar langzamerhand krijgt het steeds meer vorm. Let wel, Eggarsuit blijft de werktitel, maar een pak is het niet. Hoe ik het uiteindelijk ga presenteren, daar ben ik nog niet over uit, maar ik ben wel heel enthousiast over het proces en het resultaat. De harige dekens geven de organen een enorm vlezige look zonder gruwelijk te zijn, maar juist aaibaar en levenslijk. 

Oh, en een ' Eggarsuit'  is natuurlijk niks zonder Brein
(de proefjes met vitrage en latex lijken te lukken!!),
dus wordt vervolgd! 


Populaire posts