Bartels' Barnacles

Bij deze presenteer ik mijn nieuwste product, 
(onder begeleiding van tromgeroffel) 
tatadaaaa:

Barnacles



Het is een tafel- of wandlamp en hij geeft een fijn warm sfeerlicht.
Bij aankoop van de lamp, krijg je hem in een, met bubbelplastic gevoerde, "knikkerzak".

De lamp is van keramiek. Ik heb eerst een ontwerp gemaakt, waarvan ik later een mal heb gegoten. Zo kan ik de lamp een aantal keer gieten, totdat de mal verzadigd is.

Het ontwerp in klei.

Het logo bestaat uit een lino afdruk van mij en een tekst ontwerp van Tom Abbink.


Omdat het een handgemaakte lamp is, kan ik de lichtgaten zelf bepalen en elke gewenste glazuur geven. Zo krijgt iedere lamp een unieke uitstraling.


Helaas blijf ik een slechte fotograaf en krijg ik het sfeerlicht er niet realistisch op.

Het voordeel is, dat deze lamp als hij uit staat gelukkig ook mooi is. :)



De "Barnacle" is binnenkort te koop.











Populaire posts