De zomer is bijna op, gelukkig weet de zomer dat nog niet!







Wat was ze lekker en duurde de zomer lang dit jaar.
Het voelde alsof zij al in maart begon en afgelopen weekend was ze er nog steeds. 

Laatste weekendje weg met Tante Leen?

Toch is het bijna oktober en doet de herfst binnenkort zijn intrede. En zoals de zomer mij vraagt om buiten te spelen, vraagt de herfst me om rust en bezinning. Dit uit zich vaak in lange dagen op mijn atelier. En dat is maar goed ook, want er moet gewerkt worden!
Aanstaande zondag staan de kramen van het Designwezen bij het Dolhuis. Ik heb een van deze kramen gereserveerd voor mijn Barnacles-lampen,  de "Brandende harten" en mijn hartvaasjes. Naast de kraam, staat ook een kleine Lefties-redesign stand.

Het hartvaasje gaat voor het eerst mee!
                                                     
De Barnacle-lamp xl.

 Eind oktober (30-31 en 1 november) ga ik werk tentoonstellen voor de Haarlemse kunstlijn en 18 t/m 20 december doe ik mee aan de kerstmarkt bij 37PK.

Het spannendste vind ik vooralsnog mijn solo in Kek Beverwijk komende februari. Het is nogal een grote ruimte die ik mag vullen, dus ben ik hard bezig nieuw werk te ontwikkelen.
Zie hieronder een voorproefje.

Hart van sinaasappelnet.


Schoolposter in de maak.


Tot slot nog een leuke afsluiter, want ja, hoe vaak staat men op de voorpagina van een landelijke krant... Tante Leen had afgelopen weekend haar "moment of fame!"


En ik ook een beetje... :)



Fijne herfst, ik heb er zin in! ;)







Populaire posts